torsdag 12. januar 2012

Sosial web 1

Dette innlegget er ei øvingsoppgåve i samband med 1. samling. Her skal eg, Rasmus og Ådne diskutere fordelar og ulempar ved bruk av slike nettsamfunn, samt utfordringar og moglegheiter knytt til ein pedagogisk samanheng. Vi tek føre oss Del&Bruk (d&b), Facebook og twitter.

D&B 
Negativt: Vi tykkjer det er uoversikteleg. Oppsettet er rotete og vanskeleg å forstå. Dermed verkar det heile lite brukarvenleg, noko som er svært uheldig for d&b då konkurransen kring sosiale mediar er stor.
Positivt: Lærar og pedagogar kan dele både erfaringar og tips om t.d. undervisning, noko som nærar til læring blant lærarar.

Facebook
Negativt: For mykje reklame, samt freistingar som spel og andre applikasjonar som distraherar eleven vekk frå undervisninga. Då eg gjekk på skulen sendte vi lappar for å kommunisere med kvarandre, gjerne om lite skulerelevante tema, utan at læraren skulle merke det. Dette var ulovleg. Dagens elevar har det lettare då ein kan nytte chaten på facebook til å overlevere "hemmelige meldingar". Facebook-chat kan dermed tolkast i negativ retning.
Positivt: Dei fleste har facebook noko som gjer det til ein stor sosial arena der alle kan delta om noko felles, i regi av læraren. Oversiktleg og brukarvennleg oppsett. Facebook er også eit godt redskap for å lage og lagre digitale fotoalbum. Ein kan også ha videosamtala gjennom facebook, og facebook-kontoen kan ein nytte til å logge inn på t.d. nettbank og spotify.

Twitter
Negativt: Det er ikkje like utvbreidt som facebook, og det er vansklegare å chatte og føre samtalar med andre personar då det ikkje er nokon chat-funksjon. Ein kan berre komentere på andre sine statusoppdateringar, då det er meir eit medie for synspunkt og meiningar.
Positivt: Du kan følgje kjendisar, bedrifter og ord som kan ha ein pedagogisk effekt. Kanskje kan ein følgje lokale bedrifter i faget Utdanningsval?

Ingen av desse sosiale media er perfekte, og det er slik det skal vere. Ein skal måtte utforske litt forskjellig for å finne den beste. Som lærar bør du då finne deg eitt slikt medie som du vel å bruke i di undervisning.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar