torsdag 1. mars 2012

Praksis, eit turnmareritt og arbeidskrav til halsen

No er det ei stund sidan sist, og det har sine grunnar.

3 hektiske veke i praksis, etterfulgt av eit dramatisk brudd, sjukmelding i 6 veke, og arbeidskrav opp til halsen! Grunn nok?

Praksis var ei lærerik tid som baud på både utfordringar, oppturar og til slutt nedtur. Elevane var flotte og oppførte seg eksemplarisk, og lysta på yrke blomstra. Så kom ein heilt vanleg gymtime traskande forbi. Klassa var meir glade i turn enn meg, så eg gjennomførte nok ein turn time. Noko eg ikkje hadde føresett var at dette skulle bli min siste. I det eg med all min prakt skulle sveve over bukken, for å vise korleis det skulle gjerast, høyrte eg eit smell, og kjente ein intens smerte. Når eg såg på arma mi var den ikkje rak og rett, men såg meir ut som en hallbrun bana. Det skulle vise seg at både ulma og radius, dei to underarmsbeina, var brotne. Dette resulterte i ein tur på operasjonsbordet.
I gymsalen derimot gjekk det vilt for seg, vart eg fortalt i ettertid for eg sjølv sprang frå klassa og bort til kontordama med den brotne handa i været. 2 spydde momentant, og 1 besvimte og resten grein. Heile neste time gjekk visst med til å roe og trøste elevane, så det vart eit enda større styr enn eg hadde førestilt meg.


I 2 veker var eg fullstendig inaktiv, og det først i dag eg greier å skrive utan smerte. Eg er sjukmeldt 4 veker til og somme dagar er verre enn andre. Eg håpar berre at alt gror fint og at eg snart blir meg sjølv att.

I mellomtida har mine medstudentar på musikk hatt undervisning, og arbeidskrav i fleng. Eg tykkjer det er dårleg lagt opp med praksis i 3. året fordi det blir ikkje samkøyrt med dei andre faga vi tek. Forige praksis ringte læraren min meg opp og var bekymra fordi ho ikkje hadde sett meg på ei stund. Då er komunikasjonen for dårleg. Eg har fortsatt mykje fråvær, sjølv om alt fråværet er i fra då eg var i praksis. Eg håpar dette vil ordne seg.
I dag har eg jobba med arbeidskrav og er ferdig med det meste, deilig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar