Eg går siste året på lærarskulen og har dermed vore igjennom dei kjende pedagogiske teoretikarane Piaget, Bruner og Skinner, for å nemne nokre få. Det fyrste som slo meg då Kjell informerte oss om google docs og samskriving, eit program der fleire er i interaksjon med kvarandre for å dele og utvikle kunnskap og læring, var Vygotsky som innafor pedagogikken snakkar om læring - eit sosialt samspel. Han meinte at læring oppstår i ein sosial samanheng mellom mennesker. Han la mykje vekt på støttande stilas og proksimale utviklingssone, utan at eg skal gå nærare inn på dette. Samskriving er dermed det teknologiske svaret på Vygotskys tankar om læring og fellesskap, og om han levd i dag hadde han nok vore ein stor tilhengjar til denne måten å arbeide på.
Samskriving er ein av dei læringsmetodene vi kan bruke i skulekvardagen ved hjelp av teknologi. Ved samskriving kan elevane skrive ein tekst på eit fellesdokument ved hjelp av internett og google dokumenter. Vi fekk så i oppgåve å lage eit undervisningsopplegg der samskriving skulle stå sentralt. Gruppa mi, som bestod av Karoline Refvik, Rasmus Gausemel og meg sjølv, løyste denne oppgåva ved å faktisk bruke programmet samskriving. Vi delegerte ulike delar av oppgåva, og skreiv samtidig på eit felles dokument via internett og google dokumenter. Ein veldig effektiv og praktisk metode å jobbe saman på.
Oppgåva finn du her:
Mappeoppgåva Karoline, Rasmus og Andreas
Fint at du tar med Vygotsky og læring i et sosialt samspill. Også bra at du henviser til gruppeoppgaven dere har skrevet der dere har benyttet dere av Google Docs. Det jeg derimot savner her er litt mer om erfaringene du høstet i dette arbeidet der dere brukte dette redskapet. Jeg syns også at du kunne skrevet litt mer om Google Docs og mulighetene man har med det, samt mer refleksjon rundt bruken av det.
SvarSlett